Sunday 1 January 2012

Tahun Baru , Azam Baru Dan Semua Baru Bebeh !

ASSALAMUALAIKUM



Hai ! how is your day today ? 1st January in 2012 . Yeah , i'm still alive . Dah ada azam ? bukan Azam anak Makcik Peah okayy . Azam untuk 2012 . Aku banyak kowt azam . Azam je boleh . Buatnya tah bila ken . Setiap tahun aku mesti berazam . Tapi tangguh-tangguh . Bila dah menyesal , tuh yang best . Rasa macam diri tak berguna kepada negara tercinta #anis buat ayat bdoh . Masa sekolah rendah azam nya mesti 5A's in UPSR , belajar rajin-rajin , masuk nasyid , dapat no 1 dan mesti naik kelas . Itu lah aku masa sekolah rendah dan aku yakin korang pun sama ken ? Boyfriend  ? i don't like yo . Dulu di sekolah rendah couple ialah 1 virus . Dulu lah . Sekarang no comment . But , bila dah naik sekolah menengah , segala azam telah berubah kepada mesti pakai tudung pendek nampak leher lagi bagus , panjang beg mesti sampai lutut kalau boleh , stoking pendek tapi tak nampak pun tak apa , mendada selagi boleh dan matlamat utama "mengorat" . Itu perempuan lah . Kalau lelaki , nak pakai seluar kecik , nak bergaduh-gaduh pasal awek . Baik lelaki , baik perempuan . Sama  saja . Tapi aku tak macam tu okayy . Aku asyik sibuk nak no 1 #lempang sebijik . Tapi 2012 umur dah 17 , otak dah matang , dah jadi senior kan mesti lah kena menjadi contoh kepada adik-adik #wah,kkak yg baik . 


in 2012  i'm the big sistar bebeh !

Okayy dah ngantok ni . Sambung next entry about Azam aku . Terima Kasih sebab sudi baca . Isi tak ada , yang banyak hanyalah hiburan semata-mata . Bye darl .





0 omeiy cakap:

Post a Comment