Thursday 26 January 2012

I Hate ? I Like ?

ASSALAMUALAIKUM

Okayy hari ni ada satu halilintar yang menyerang saraf otak aku . Sangat sakit hati plus tak ada mood plus benci plus meluat plus nak muntah hijau dan semakin banyak plus . Tadi ada kelas tambahan add maths . Aku tak buat apa pun . Just buat bodoh dan buat bodoh lagi . Sebagai budak sains yang tak rela , aku memang tak boleh belajar dalam keadaan tertekan , suasana yang panas , permandangan yang tak indah dan berbukit-bukau serta sawah padi yang terbentang luas #ergh! apekah ? . Aku benci add maths! ekau tak payah tanyo kek den lahai napo den tak suko . Bonci bona den donga soalan tuh . Aku memang tak minat kira-kira ni . Dari pra sekolah , pergi ke sekolah rendah dan seterusnya menjadi budak yang berkaliber di sekolah menengah . Okayy kau tak kesah ?  kesah apa aku . Di sebab kan otak aku lembab untuk menerima subjek ni , aku tersangat berdukacita . Sedih . Kadang-kadang aku menangis sambil tengok cerita senario sebab terpikir kan subjek pembunuh ni . Aku tak nak mati muda weh . Sesape yang boleh tolong aku , tolong lah #k.mati sekejap .

aku kalau emo mmg mcm ni . tapi tang mate berkilau tu tipu .

Aku benci betul kalau orang buat benda yang aku tak suka . Kau horang suka ke kalau orang buat benda yang kau horang tak suka ? #kau horang tu sila baca dengan nada tegas . Mesti tak en . Tadi seseorang telah mambuat aku mengalami alahan yang teruk terhadap add maths . Eh bodoh ke apa paksa-paksa aku buat benda yang aku tanak buat dan tak paham . Siyes aku marah . Siapa-siapa yang nak atau telah kenal aku mesti tahu benda-benda ni . Wajib . Tak kenal maka tak cinta bebeh !

I hate most when ;

1 . Orang paksa-paksa aku buat someting yang aku tak suka . Eh plizz !
2 . Orang marah-marah aku bila aku buat salah . Tegur leklok tak boleh ke ?
3 . Orang ambik/pinjam barang aku tanpa pengetahuan aku .
4 . Orang yang pentingkan diri sendiri .
5 . Orang yang busy body . 
6 . Terpaksa belajar dalam keadaan panas . I puteri lilin okay . Haha geli .
7 . Cikgu bagi kerja banyak dan aku tak paham pape . Last sekali aku terpaksa meniru . Sob , sob , sob .
8 . Orang pegang-pegang pakwe aku atau mengada-ngada dengan dia bagai . Aku ngengada tak pe . Ni untuk gegurl okayy . Lelaki ? terpulang .
9 . Orang yang tegur aku dalam nada nak memalukan . Apeke jadah nya kan . Kau ingat aku nak dengar ? memang tak lah . Talk to my soft hand .
10 . Orang kerek-kerek . Ingat lawa eh ? 
11 . Orang yang sakit kan hati girlfriends aku .
12 . Bajet bagus dan dengki . 
13 . Talam 88 muka . 
14 . Ada perempuan cakap jerit-jerit . Pekak telinga aku . 

I like when ;

15 . Orang mengumpat dan memfitnah aku . Pahala kau bagi aku . Thanx LOL .
16 . Orang ceramah aku bab agama . Insaf sikit .
17 . Orang puji titew . Muah ! hahaha . buduh .
18 . Orang follow blog titew . Gedik kan .
19 . Orang bagi duit . My eyes will rolling2 like rolling in the deep .

Tekanan hebat !

Tu je aku nak membebel hari ini . Maaf agak kasar bahasa dan budi . Kbye sayang .


0 omeiy cakap:

Post a Comment