Monday 23 January 2012

7 Bulan Siott !

ASSALAMUALAIKUM

And yeah ! dah tiba saatnya hari yang cukup indah , cukup terharu , cukup tersentuh , cukup rasa dan segala-galanya cukup . Apa yang cukup ? suka hati aku la nak tulis apa kan . Bia aku je yang paham . Korang yang baca diam-diam sudah #K.tetiba nak mara . Sebagai seorang manusia yang ada hati dan perasaan , aku pun ada jugak orang sayang . Ceh blah la kau nis . Bagi penyepak 88 das rasa la . Haha . Jangan emo ye kengkawan . Hari ni 24/01/2012 . Setiap bulan , 24 haribulan lah tarikh yang aku selalu tunggu wokk . Cam best je tarikh tu kan ? memang best la . Bagi aku la . Tarikh tu la aku jumpa dengan seorang mamat shot yang baik hati . Act , dah lama dah jumpa tapi time tarikh tu baru terbukak hati nak terima dia . Aku kan pemalu . Hahaha #gelakkan diri sendiri . Macam-macam dugaan kot aku tempuh . Berenang dari lautan Hindi menyeberangi lautan Pasifik semata-mata untuk dia . Haha . Gebang habis aku ni . 

Mr Cupcake with his wife Mrs Cupcake

Dalam 7 bulan yang indah ni , aku banyak kot belajar macam-macam . Belajar bersopan-santun terutamanya . Tapi susah nak ubah kot perangai yang kasar macam babun tu . And yeah again , hari jumaat lepas dia ada bagi surat untuk 7 month anniversary yakni hari ni . Tak sabar nak bukak . Bulu ketiak menari-nari nak bukak surat tu . Mamat shot tu kata ada jin dalam surat tu . Mybe jin tu bulu ketiak aku menari-nari . Ceit! abai kan . 
Okayy nak kuar makan . Lapar perut aku nih . Btw , Selamat Ulang Tahun yang ke-7 bulan abang ! I always love you until i die . But i don't want die young . Haha . kbye2 . Muahhhh!!

# post awal sehari #

0 omeiy cakap:

Post a Comment