Saturday 31 December 2011

Hantu Comel Coming Soon .

ASSALAMUALAIKUM

Hai ! update lagi . Sangat bosan . Nak membebel tak dapat . Jadi , mulut diam tangan berjalan-jalan seperti biasa . Tadi teringat pulak time pergi port dickson hari tu . Tapi bukan tu aku nak cerita ni . Aku nak cerita pasal cerita hantu yang aku tengok dekat sana . Pergh ! comel kowt hantu tu . Sumpah . Senyuman dia menjadi igauan lelaki-lelaki idaman malaya . Bibir dia merah bak delima #pandai plak aku berkata-kata.haha . Cerita tu tajuk dia Coming Soon . Made in Thailand . kap kun kap , sawadikap , ikan siakap #ye,ye aku hebat .  Hero dia Chen , heroin dia Som . Tapi aku rasa hantu tu yang heroin . Sebab muka dia lagi comel #haha.aku perli je . Chen ni koje dekat panggung wayang . Dia ni jadi macam orang yang tukar-tukar tape cerita tu la . Tah tak reti aku nak cakap macam mana . Belakang tabir kiranya la . Tapi koje part time dia ni berkomplot dengan penjual vcd cetak rompak . Som plak bekas bini Chen . Dah cerai sebab tak sehaluan kowt #mybe nama penuh Som ni Kalsom.tak dpt d'knl psti . Dia pun koje dekat panggung wayang . Shomba ni hantu la . Koje dia tangkap orang , korek biji mata dan membuat senyuman manis . Lawa tu tak , tak lawa pun tak . Rambut rebonding and dia baru try lipstick Simply Siti . Baru gaji katanya .

watak utama
dari kiri : Shomba Cute , Chen  and Som a.k.a Kalsom

hasil koje part time si hantu comel 

Aku tengok cerita ni dalam pukul 2-3 pagi kowt . Dengan sepupu aku yang lain-lain . Dorang semua menjerit-jerit . Aku je tak #tipu lagi . Cerita memang terbaik dari cerita hantu Made in Malaysia . Boleh sakit usus la tengok cerita ni . Usus aku tercabut-cabut doh . Aku malas nak cerita banyak-banyak . Nanti Shomba the cutest datang rumah aku plak ken . Dah la dia suka duduk dalam almari . 

Shomba The Cutest

Bagi siapa-siapa yang minat horror movie , boleh la cari cerita ni . Download kot ? Entah , aku tak tahu . Aku tahu tengok jer . Okayy lah aku nak makan . Jap-jap , seram tak aku cerita ? Seram ken . Hehe . 


"kau tengok ape ha! aku tawu aku comel dengan lens baru dan simply siti"
Bye ! aku takod tapi cool .





2 comments:

  1. eyy chenn. benci shomba. rse nk cungkil2 je mate dye. haha

    ReplyDelete
  2. hanim nordin : aha la som . menyamph . nak mati,mati ar sorang2 .. ni nk ajk rmai2 ..

    ReplyDelete