Tuesday 24 January 2012

Jelly .

ASSALAMUALAIKUM

Buat apa tu ? Aku boring . Sorang-sorang dengan tak boleh tidurnya , sakit kepalanya dan macam-macam lagi lah . Aku ni walaupun nak SPM bagai , tetap tak boleh tinggalkan facebook dan blog buruk ni . Tak update pun aku nak tengok jugak . Kekadang rasa bodoh gak bila baca balik apa yang aku tulis . Tah hape-hape . Disebabkan aku tak penah tinggalkan facebook aku lama-lama , aku selalu la usha-usha profile kengkawan aku . But , tiap-tiap hari aku mesti tengok profile sorang budak ni . Dia bukan kawan aku or musuh aku . Bagi aku she's awesome girl . Comel . Cantik . Baik . Pandai . Kekadang tersuka pulak dekat dia . Tersuka okayy . Hahaha . Kayy tu bahaya . Tak lah , just kidding la . Aku ingat tuhan lagi . Aku ada la cakap dekat abang boypreng aku yang aku suka budak tu  . Then , dia marah aku pulak . Kesian aku kan , kan , kan #meraih simpati . As a normal human , i have one side that always keep remind me that she's the only beauty person in the world . Every times i saw her , i always say " yeah , i'm so jelly " . So sad cerita aku . Hehe . Btw , aku selalu ingat pesan sayang aku " Jadi diri sendiri , jangan tiru orang " . That's right kan . Tapi aku tetap cemburu jugak ! Tak kira . Haih . Dah la , dari aku cemburu tak tentu pasal baik aku tidur . kbye .

SPM , SPM , SPM , SPM , SPM , SPM . Okayy tido .

0 omeiy cakap:

Post a Comment