Wednesday 7 December 2011

December .

ASSALAMUALAIKUM

Okayy . Dah lama tak update blog ni . Sebenarnya blog ni dah hancur . Shoutbox hilang , gambar hilang , semua nya lah nak hilang . Hish . Marah ni . Tapi sedaya upaya aku betulkan apa yang patut lah kan . Aku rindu dikau blog buruk . See what happen bila aku pandai-pandai tukar itu ini . Padan muka aku .

eh awk,mate sy biru sy pkai lens baru .

So , dah masuk bulan disember ni kan apa matlamat kau orang ? lagi-lagi yang nak SPM tahun depan . Cepat jawab ! Kalau aku , aku nak belajar rajin-rajin . Aku nak tebus kesilapan tahun ni . Banyak sangat buat hal . Huh . Aku akan cuba kurangkan buka facebook tu . Kalau bolehlah . Tapi rasa-rasa nya boleh kot sebab abang boypreng aku tu ugut-ugut nak padam facebook aku kalau aku online dengan tegar #sedih.
Kejamkan dia #jgn marah abg . Lagi satu matlamat aku adalah untuk menjadi lebih sopan dan lemah terlembut sikit dan nak penuh kan solat yang lubang-lubang tu . Okayy aku memang baik hee . Ha , berbalik kepada blog aku yang hancur tadi , shoutbox aku kan dah hilang . Jalan-jalan dengan pencil box kot sampai tak reti nak balik ke pangkal jalan . Ah kisah apa aku . Aku dah jumpa pengganti kau shoutbox . Nama dia cbox . Haha . Kau orang kalau nak comment apa-apa sila lah ke cbox tersebut . Okay sampai sini saja aku menggatal tak tentu pasal . Bye semua .


0 omeiy cakap:

Post a Comment