Thursday 29 December 2011

You Make Me Strong .

ASSALAMUALAIKUM

cantik plak mata aku
Hari ni serba tak kena . Dari pagi sampai malam . Hati ni sakit je memanjang . Tapi jangan tanya sebabnya kenapa sebab aku pun tak tahu . Bila aku dah sakit hati , yang jadi mangsa siapa ? mesti lah dia . Siapa dia ? mesti la abang boypreng atau nama saintifik dia Irfan . He's the best , the most cutest, the most handsome , the most beautiful and semua yang the most lah senang cerita . Kalau hari ni dah masuk 6 bulan 6 hari we have been together . Sepanjang 6 bulan ni , pergh ! macam-macam siot dugaan . Tapi selalunya lah kan aku yang cari pasal #maaf abang . But , dia memang penyabar . Lagi 1 yang special nya dia ni , dia romentik #jangan marah.hehe . Aku percaya la kan semua wanita , gegurl or perempuan nak yang romentik-romentik , sweet-sweet , manja-manja or bla , bla ,bla ken . Ngaku je . Aku pun suka lol . Irfan (nama saintifik) ni ken dia punya tahap romentik dy ni aku bagi 96% lah . Penah tak hubby korang cakap macam ni "ayang,abang perlukan ayang.ayang jangan pergi dari abang ye?tak ada benda yang dapat buat abang sakit selagi abang tahu ayang sayang abang.abang perlukan ayang." Penah tak ? aku penah hehe . Cukap tak romentik nya . Tak cukup ? Haih tak le lebih-lebih la ye . Tadi kan , kan , kan aku marah dia . Hm , sedih #hee.gedik . Sebab aku nak jumpa dia tapi tak dapat . Ergh ! Geram ! pastu kucing dia hilang plak . Siot je . Baru nak manja-manja dah sibok plak nak cari kucing . Bengkek kowt . Tapi "kami" dah baik . Muahaha . Aku majok kojap yo . Buat Irfan "When i saw you , i was scared to talk to you . When i first talked to you , i scared to kiss you . When i first kissed you , i was scared to love you . Now that i love you , i'm scared to lose you." 
Just for you .

"men down"


0 omeiy cakap:

Post a Comment