Saturday 31 December 2011

Saya Suka Benda Cantik !

ASSALAMUALAIKUM

Hai korang ! sekarang dah pukul 2.22 am . Dah pagi weii . Tak boleh nak tidur . So , macam biasa aku usha la background yang lawa-lawa . Aku pantang la tengok la benda alah ni . Nampak je nak tukar , nak tukar je nampak . Tapi balik-balik pink . Seram siot . Haha . Kalau boring , korang boleh la melawat-lawat di sini eh

hotbliggityblog.com
smittenblogdesignsgallery.blogspot.com
shabbyblogs.com
templatesbytenille.blogspot.com
thecutestblogontheblock.com

Kalau tak lawa jangan marah aku . Aku insan yang lemah . Haha , merepek . Okayy dah nak sekolah ni . Takut , takut dan takut . Malam-malam selalu dapat mimpi ngeri pasal sekolah . Okayy nak tidur . Mimpi lagi . Bye-bye . Semoga korang pun mimpi macam aku .

kalau korang xbce doa nak tido,nnti badot ni cekik.#trust me


0 omeiy cakap:

Post a Comment