Wednesday 18 April 2012

Bosan

ASSALAMUALAIKUM

Hai pembaca belong comel biru pink saya . Hari ni kan , kan , kan saya tak jadi exam !! Yeah !! Gembiranya hati ku bebeh . Walaupun saya mengharapkan exam eshepiem yang tak jadi , tapi harapan tinggal harapan sebab sampai saya kawin pun ia enggak bisa terjadi dong . Sangat sedih . Tadikan saya singgah dekat 2-3 buah belog yang besh-shangat . Hahah . Boleh dijadikan inspirasi untuk belajar dan meneruskan kehidupan yang penuh ongbak rindu dan ongbak duri . Nak tawu tak , tadikan kita pergi Kota Kemuning dengan Bukit Rimau . Best tak cerita kita ? Haha . Okay gurau je . Saya dah pandai bawa motor tu yang merayau tadi . Saya merempit aww . Comel je rasa tadi bawa motor laju-laju , buat peace sambil lipat tudung . Wahaha . Saya cilok-cilok , potong-potong kereta hee . Tiba-Tiba 

----------------------------------------------

Saya tekan brek tapi tak makan . Maigodd !! Panic !! . Dah la depan tu ada lori besar punya . Takod , takod  , takod . Tapi apa boleh buat kan , saya jumpa brek tu then jerit kuat-kuat macam orang gila "Yeah ! I got it" . Dan saya terselamat . Hehe . Tu je saya nak cerita . Bosankan . Macam buduh je , tak pe . Tayah baca . Pergi tidow lagi bagus . #dalam hati nanges nih tade orang nak baca# . Kbye sayang . Kecewa . Hee .

"eshepiem sangat sheram shampai rambut shaye jadi merah"

0 omeiy cakap:

Post a Comment