Monday 16 April 2012

Perubahan Ke Arah Kebaikan

ASSALAMUALAIKUM

Yeay ! hari ni hari Isnin . Sekolah , sekolah , sekolah . Tak best . Nak balik kampung bercucuk tanam . Lolz . Hari ni konon-konon aku nak stay sekolah ulangkaji dengan Wawa Ai dan tersayang #sigh# , Afiqah and Abang Somel kita . Tapi , cikgu pulok suruh tolong tanda buku chemistry sebab ecok ada pelawat dari jabatan pelajaran nak datang sekolah kita orang . Ha , amik kau Anis menggelabahkan . Kerja tak lengkap bagai . Aku sebagai pelajar yang somel dan berdedikasi #ada unsur penambahan yang melampau d'situ#  pergilah walaupun terpaksa dengan muka mengantuk dan loya . Maafkan saya cikgu . Hihi . Tanda punya tanda sampai aku rasa mabuk tengok buku tu . Aku hantar je . Lantak situ . Tu bukan motif asal sebenarnya aku update hari ni . Haha . Tertipu korang . Lololozz . Gurau okay . Gurau . 

saya nak 9A's dalam SPM . Hee

----------------------------------------------------------------------

Aku sebenarnya sedang berusaha berubah ke arah kebaikan . Dari segala arah . Nak jauhkan perkara-perkara negatif dari dalam hati aku ni . Hope akan berjaya lah . Pray for me kayy . Aku dah mula sedar untuk belajar , untuk menghargai orang-orang yang aku sayangi dan menyayangi aku . Of course la family aku , buah hati aku dan kawan-kawan aku . 

Ya Allah Ya Tuhanku, Ya Allah Wahai Tuhan yang Maha Penyayang. Wahai Tuhan yang memiliki Arash yang mulia, Wahai Tuhan yang Maha Mencipta, Wahai Tuhan yang Maha Berkuasa Mengembalikan, Wahai Tuhan yang Maha Berkuasa melakukan apa yang dikehendaki, Kami bermohon kepadaMu dengan cahaya keAgunganMu yang meliputi ArashMu, dengan kekuasaanMu yang Engkau telah tentukan ke atas seluruh makhlukMu, dengan rahmatMu yang meliputi setiap sesuatu. Tiada Tuhan yang berhak disembah melainkan Engkau. Wahai Tuhan yang menolong orang-orang yang meminta pertolongan, ku mohon kepadamu Ya Allah sesiapa pun yang membaca blog ini engkau rahmatilah mereka, berilah hidayah kepada mereka, bukalah hati mereka, pimpinlah mereka ke jalan yang benar kearah jalan yang diredhai oleh mu. Amin Ya Allah.  

Sekian .

0 omeiy cakap:

Post a Comment