Saturday 14 April 2012

Number One For Me

ASSALAMUALAIKUM 

Aku dedikasikan lagu ni untuk ibu aku yang tersayang + tercinta = I LOVE YOU ! .
Lagu ni dinyanyikan oleh Bang Maher a.k.a Maher Zain ye adik-adik . Suka sangat lagu ni . 


Lagu ni pun aku dedikasikan untuk mereka-mereka yang aku sayang . Yang pertamanya mesti lah ibu aku , Maisarah bt Hj Harun dan ayah aku , Zulkepli. b Md Salleh  yang banyak berkorban untuk aku dari kecil sampai besar . Kaklong akan balas jasa ibu dengan ayah nanti . Promise ! . Yang keduanya untuk adik-adik aku Anis Hazwani dan Muhammad Irsyad yang baik-baik belaka . Ahaks ! Belajar rajin-rajin ye . Banggakan ibu dengan ayah yang dah susah payah jaga kita semua . Yang ketiganya mestilah ehem-ehem  aku . Muhammad Irfan b Badrul Hisyam . Sayang dia ! . Last sekali , kawan-kawan baik aku . Tanpa korang semua tak tentu arah juga lah hidup aku . Tempat mengadu aku semua dekat korang . Semoga tuhan panjangkan umur orang-orang yang aku sayang ni . Amin .

'with my lovely mother'

'with my sister and brother'

'with my somel abang'

'with my classmates'

Doa panjang umur :
Allahumma tawwil 'umurana fi ta'atika wa ta'ati rasulika waj'alna min 'ibadikas salihina.
Ertinya: "Ya Allah panjangkanlah umur kami dalam mentaati-Mu, dan mentaati utusan-Mu serta jadikanlah kami hamba-hamba-Mu yang saleh."



0 omeiy cakap:

Post a Comment