Saturday 19 May 2012

Hanya Untuk Mu

ASSALAMUALAIKUM

Syukur ! Aku masih mampu tersenyum girang bersama dia yang setia berada di sisi . Dia menjadi sumber inspirasi dan pendorong motivasi aku supaya menjadi lebih kuat mengharungi hari-hari yang tak terduga . Kini aku punya alasan tersendiri untuk terus hidup dan bernafas penuh kegembiraan . Aku masih ingat lagi sewaktu kali pertama kami berkenalan . Masih kekal mekar kenangan tersebut . Bila dikenang kembali aku jadi malu sendiri dalam senyum kecil . Namun , detik itulah yang membuka ruang antara aku dan dia saling berkenal mesra hingga saat kata terindah dilafazkan cukup bahagia . Aku insan bertuah kerana dikurniakan teman istimewa yang menerima dan memahami aku seadanya . Aku berharap detik-detik bahagia ini akan terus berkekalan dengan ikatan yang lebih meyakinkan . Aku berjanji akan terus kekal di sini melihat bunga-bunga subur kembang mekar berwarna pelangi sebagai tanda kasih kita . Terima kasih untuk segalanya !


lots of love just for you -MIBH-

0 omeiy cakap:

Post a Comment