Saturday 5 November 2011

Soalan Miss Strong .


Miss Strong tanya :

first of all, impian korang apa ? 
- Nak dapat A+ dalam semua subjek SPM nanti . Insyaallah .

ciri2 lelaki idaman korang ?
- Gua nak yang macam abang boypreng gua sekarang . Dah cukup . Dia tak tinggal solat , hormat hak-hak gua and family gua , duit mesti ada of course lah kan , penyayang , romentik , pandai ambil hati gua dan ....#eh,mana boleh lebih2. Cukup lah tu .

benda yang paling korang sayang ?
- Kalau benda yang hidup mesti lah family , abang boypreng dengan fellow friends gua . Kalau benda tak hidup gua sayang fone gua sebab tak ada fone nyawa2 ikan gua nak hidup beb .

binatang apa yang paling korang suka ?
- Gua tak penah suka binatang lagi .Gua suka abang boypreng sorang je .#ilopyou bebeh.

apa yang korang buat bila tengah bosan ?
- Gua akan cari pasal dengan abang boypreng , tidur , online pesebuk , makan , kira duit , tidur balik . 

apa yang korang buat utk release tension ?
- Gua mengadu dengan siapa2 yang ada dengan gua , selalunya abang boypreng jadi mangsa dan menangis puas2 sambil ketawa . Haha .

cita2 korang apa n nak sambung belajar kat mana ?
- Gua tak ada cita2 lagi . Tapi rasa2 nya nak kerja goverment je kot . Gua nak masuk Universiti Malaya lah sebab macam best je .

kalau korang ada 1 juta dalam tangan, korang nak buat apa ?
- Gua nak pergi buat facial . Gua nak bagi hilang jerawat , jeragat dan segala macam lagi yang boleh dihilang kan . Then , gua pergi shopping . Baki dia gua bagi ayah gua je sebab budak kecik macam gua tak boleh pegang duit banyak2 .

dalam banyak2 tempat dalam dunia nie, mana yang korang teringin nak pergi ?
- Mekah , DisneyLand , London , Sabah and Egypt . 

kalau korang diberi peluang utk pilih satu benda yang korang nak utk jadi kenyataan, apa yang korang nak ?
- Nak jadi kaya !

pesanan tok Miss Strong .
- Be strong ! and keep smile for your loved ones . 

fara  dah siap . ILOPYOU , .

0 omeiy cakap:

Post a Comment