Thursday 10 November 2011

11.11.11 ?

ASSALAMUALAIKUM


Okayy . Nampak tak , nampak tak tu 11.11.11 . Tak ada apa pun . Saja je . Kecoh betul lah dekat facebook pasal tarikh tu . Ada yang kata kiamat lah , dajjal keluar lah . Hei tah pape . Otak letak mana tah . Jangan la macam tu kawan . Boleh syirik tawu . Macam benda alah ni , yang sedang bermaharajalela di copy-paste di facebook .

"Korang Nak Tahu 11/11/11 tu tarikh apa kan ? 11/11/11 tu kan. nah baca. Dalam kitab satanic the holy is satan. Yg Mr St Wingston Father Satan bagi tahu yang 11.11.11 hari kebangkitan anak setan dan dajjal yang akan memerintah dunia. Dan org akan memuja2 pada hari keramat yg bratus tahun Wiliam satan tunggu-tunggukan. Sebenarnye orang tak akan tahu apakah makna tarik tersebut malah pada hari Jumaat... datangnya kami untuk menyesat semua agama Islam, Kristian dan Buddha. Dan di mana nanti Yahudi dan kami akan gembira kerana kebodohan manusia yang ada agama tapi tidak guna dengan betul. Sesungguhnya father of god satan akan terus menyesat ank2 adam, St Mary and Crist Jesus. Maka kiamat akan muncul pada hari Jumaat dan tarikh ini bermakna untuk kami. Semperna keturunan kami 6.6.6 9.9.9 dan 11.11.11.wallahua'lam"

Kepada anda-anda sekalian , jangan terlalu taksub dengan kepercayaan yang macam ni ye . Kita yang tak tahu apa-apa jangan main copy-paste je . Mana tahu ni strategi musuh-musuh Islam nak sesat kan orang-orang Islam kan ? Memang kita hidup dalam akhir zaman tapi jangan lah kita sesat kan diri kita sendiri . Dari sibuk-sibuk copy-paste benda tu kan , baik pergi masak habis kan daging-daging korban tu . Renung-renungkan dan selamat beramal .



0 omeiy cakap:

Post a Comment