Saturday 23 June 2012

Setahun sudah

ASSALAMUALAIKUM

Wah, lama dah Mak Temah tak update blog ni. Adoyai. Mak Temah takod nak eshepiem nih. Tahun nak eshepiem ni dah banyak benda jadi. Masalah bertimbun-timbun. Tapi Mak Temah cool ja beb. Sebab Mak Temah comel. Lololol. Hari ni Mak Temah sambut Anniversary yang ke 12bulan. So, maksudnya setahun la dengan pakcik engkoo, Pak Itam. Ecewah. #bodoh tol pendahuluan. Dah, malas aku nak merepek.

-------------------------------------------------------------------------------

Hari ni 24/06/2011. Setahun aku dengan dia. Eceh. Orang kawin enampuluhenamtahun pun tak update blog. Ahh. Lantak gua ahh beb. Tadi dia call i uolls. Tapi i buat tak tahu je apa dia cakap. Bukan main lagi dia wish. Sodih den dongar. Nak monangih pun ado. Tapi den cool yo. Bukan apo karang banjir umah. Macam biasa hari ni pun biasa-biasa je. Baca buku bagai nak rak. Boleh pecah gegendang telinga tengok buku. Tapi apa-apa pun hari ni tarikh penting dalam hidup aku. Best kowt boleh bertahan dengan masalah-masalah yang suka datang semak an hidup aku. Ramai pulak yang dengki an. Aku tahu hidup aku ni besssttt sangat sampai kau dengki an perempuan?! Tapi aku tak kisah sebab selagi ada orang dengki selagi tu aku tahu "i have a great life". Kepada orang-orang yang aku sayang terima kasih sebab menceriakan hidup aku. Dari kecik sampai dah tujuhbelastahun ni. Kepada para pendengki pun terima kasih sebab kau aku jadi lagi matang, lagi kuat dan bersemangat. Buat c**** thanx so much jugak sebab menyibuk. Hot jugak aku ni an, an, an. Mata ke atas, hidung kembangkan, tangan di dada. Puihh!.

---------------------------------------------------------------------------------

Woo ai ni, i lop you, aku cintak padamu lalalala. Okay bosan. So, di kesemptan ini saya Anis Syafiqah bt Zulkepli #macam nak umumkan tarikh hari raya kan? hihi nak ucapkan Selamat Ulangtahun yang ke-12 bulan. Kiteww malu nak cakap senanya ni. wkwkwkwk. Saya sayang awak sangat-sangat duapulohkalisehari, duapulohempatjamseminit taw! Sorry taw sayang sebab selalu cakap kasar-kasar, selalu marah-marah, selalu sakitkan hati dan sebab selalu buat tak tahu jew dekat awak. Saya saja je. Suka sakitkan hati orang. Hobi lah kata kan. hihi. Terima kasih sebab selalu cakap kita comel pakai kasut lekat-lekat. hihi lagi. Muhammad Irfan pun comel jugak. Tapi Anis Syafiqah comel limakali dari Muhammad Irfan. #muntah 3 baldi. hihi lagi, lagi. Muah! 

DahSetahunDahSetahunDahSetahunDahSetahun. Kau adoo? papai~

0 omeiy cakap:

Post a Comment