Wednesday 6 June 2012

Selamat Malam

ASSALAMUALAIKUM

Rindu . Tiada kata-kata yang lebih indah yang bisa aku ungkapkan ketika ini . Semuanya terjadi sekelip mata . Ya , tanpa sebab yang kukuh aku terpisah dengannya . Kejam . Aku tidak akan memaafkan mereka . Mereka yang merampas segala kebahagiaan aku yang selama ini aku kecapi . Aku benci mereka . Benci yang teramat sangat ! . Tapi sebagai manusia biasa aku hanya mampu membenci dan perkara itu semakin menyakitkan hati aku sendiri . Dia ? dia sentiasa di sisi ku , sentiasa menemaniku walau dari jauh , walau pelbagai kata amarah yang aku lemparkan kepadanya . Sungguh aku tak duga kesabarannya begitu tinggi melayan aku yang kadang kala tidak berfikir mengeluarkan kata-kata . Aku yakin siapa yang mendengar segala kata-kata ku pasti membalas dengan cemuhan . Tetapi bukan dia . Insan yang istimewa di hati ku ini tidak pernah memarahi , tidak pernah meninggi suara dan tidak pernah menghukum aku dengan segala kesalahan yang aku lakukan . Ya , aku pasti selama 11 bulan 1 minggu 6 hari yang aku harungi dengannya dia menjaga aku dengan cukup sempurna , cukup teliti tanpa cacat cela . Tiada apa yang aku mampu katakan selain aku sayang dia . Hanya tuhan yang tahu . Selamat Malam sayang :')


0 omeiy cakap:

Post a Comment