Wednesday 28 March 2012

Pearl In The Sea

ASSALAMUALAIKUM

Hai beauty , hai handsome , hai comel , hai gebu ! Erk , wattepak la kan gebu amenda tu lolololzz . Abaikan . See the tittle ? Pearl In The Sea kan , kan ? Rasa nak kencing berdarah tak tengok tajuk tu ? *sigh* . So , today is 24 March 2012 . That's my anniversary with my omey yang ke 9 bulan . Memandangkan gua tak la omey macam my omey *tipu jeh* , gua decide nak wish ala-ala otai rockers yang pakai seluar ketat , sendat lagi mampat . okayy tak ? *tak paham , abaikan* . Semenjak dua menjak tiga menjak ni pun adoi , gua sangat ganas dan panas . Mybe sebab environment meng-annoying aku di dalam kelas . *sigh again* .

Titew rockers kat umah titew . lololzz .

Setiap hujung bulan sebelum ayah gua dapat gaji , sebenarnya maksud aku tu 24 haribulan la sebab 25 haribulan ayah gua dapat gaji *segonok* , gua akan dapat wish-wish yang meng-gembira-kan dari encik omey kerana beliau tidak pernah lupa untuk meng-nge-wish setiap kali anniversary yang disambut sederhana-hana sahaja . Apakah ? haha . Beliau apabila meng-nge-wish sangat sweet okay . Gua biasa-biasa jer . *ahaks ! malu* .

Titew malu arh awk *gedik again,sorry*

Dear Abang
i wanna say something to you but i shy . Many shy lah abang . You're so sweet but i think candy-candy is more sweet . Sorry . But , that's why lah i love you many-many . Today , 9 month we're together-gether kan i want to share about 5 WHY I LOVE YOU . First , for me you are handsome like Sahrukhan and Amithebelacan . I'm so proud of you . Second , you are romentic person like Beradpit and AarunAziz Third , you are cheerfulness and a little bit ting-tong also like Me . Fourth , you are the responsible man like My Father . You take care for me from A to Z . I like when you wipe my tears , nagging to me when i don't want to eat  and make the teacher angry . Lololozz . Fifth , you are the first man in my life who was crying because of me like Spongebob missing his snail , Gary . Lu hanya ada satu dalam sejuta yang susah gua jumpa . Like Pearl In The Sea . The End .



# I  L O V E Y O U S O M U C H #


#sorry ah , english gua mengada sikit . bubye#

0 omeiy cakap:

Post a Comment