Saturday 4 February 2012

Dream High Contest .

ASSALAMUALAIKUM


Hai korang's . Nampak tak tu ? Nampak ken . Dream High Contest . Itulah nama diberi . So , tadi ada someone telah tinggalkan link dekat shoutbox aku and suruh join contest ni . Aku try the best lah kan . Menggigil pun ada ni . Bohong je ye . Okay-okay syarat-syarat dia senang je . Boleh pergi dekat sini kalau nak join ye sahabat-sahabat ku sekalian . Untuk men-join contest ni aku hanya perlu tempek gambar aku yang comel . Walaupun aku tahu kalau tak tempek gambar , aku dah memang comel yang teramat sangat , aku nak jugak mencomelkan diri aku dengan menempek gambar aku . Muahaha , jangan marah ye .


Okay . Peace je yang aku tahu buat ye . Break dance ke , shuffle ke tak reti . Koje aku dah siap . Eh-eh , aku rasa cam aku comel pulak . So bagi lah aku menang . Haha . Gila . Aku nak tag Cik Wawa Ai , Zyra Hamdan dan Nana Wasir . Yang lain-lain nak join pun boleh okay . Daa~





0 omeiy cakap:

Post a Comment