Monday 6 February 2012

Contest I Love My Bff .

ASSALAMUALAIKUM

Aku tengah bosan ni tahap babun malas cari kutu anak dia . Tadi aku terjumpa satu contest yang agak menarik perhatian aku . So , jom join !

Babun ni  senyum kerek plak .

 Contest I Love My Bff by Nadia . Tu la nama contest-nya . Macam best kan bunyi nya . Ni la gambar bff aku . I Love You Olls bebeh !


Dari kiri : Nana , Me(Anis) , Azrul , Sharil , Irfan , Acha , Qimie , Nadz and Aisa .

Gambar ni time aku form 3 . Lepas PMR gitu . Sebab tu muka berseri-seri je kan . Dorang ni kawan baik aku yang tak dapat aku cari ganti . Until I die . Ada lagi 2-3 orang . Tapi tak ada gambar . Maaf ye . So , sekarang aku nak story pasal dorang yang menceriakan hidup aku nih .

Nur Farhanah : Aku kawan dengan dia sejak form 3 . Sama-sama kena pindah kelas dulu . Dia ni kawan baik     aku yang baik hati a.k.a penasihat sosial dan a.k.a cikgu math aku separuh masa . Sekarang dah tak sama kelas . Dia kelas alim-alim .

Azrul Iskandar : Budak ni suka merepek . Hobi dia lah kot . Sejak form 4 & 5 ni terlebih-lebih pulak pandai dia . Kena sambar petir agaknya jadi terlebih pandai .

Sharil Faaeizun : Ha , ni sayang buah hati Nur Farhanah tu . Tersangat romentik . Dia pun baik hati macam sayang dia .

Irfan Badrul : Hehehe . Ha ! ni sayang aku pulak . Dulu dia kawan baik aku juga . Tak sangka boleh ter-couple pulak . So , dia lah kawan terbaik penah aku ada .Cayang abang !

Nurul Natasya : Ha yang si kecil molek ni aku panggil dia Acha . Nama manja gitu . Aktif sukan dia ni . Tak macam aku . Belum lari dah tersungkur . Err .

Shafieq Aqimie : Ha , yang ni boleh jadi model . Muahaha . Tinggi gila . Aku kena dongak nak pandang dia .           Maklum lah aku kan comel . Hehe . Dia dah pindah duduk asrama . Jarang jumpa . Btw , dia bakal jiran aku  di rumah baru . So t rajin-rajin lah hantar cekodok ye .

Nadzirah Hamdan : Ni budak suka buat hal dengan aku . Hee . Tak-tak . Dia banyak tolong aku ada lah . Kawan aku sejak form 1 lagi ni . Dah paham sangat perangai dia . Sangat rajin buat homework dan rajin jugak bagi aku yang malas ni tiru . Thanx Nad !

Siti Aisa : Ni makcik garang . Aku pun takot . Pandai jugak . Dia jenis tak kacau hidup orang lain punya . Dijamin lah .

#Saya Anis Syafiqah binti Zulkepli ingin menyatakan bahawa saya sayang awak-awak semua . Jangan lupa saya . Lagu ni khas untuk awak-awak semua S.A.H.A.B.A.T#

Sahabat Selamanya.

0 omeiy cakap:

Post a Comment