Sunday 30 October 2011

Terima Kasih .


ASSALAMUALAIKUM .
atototo . omey nye .

See that girl ? gua nak ucap terima kasih dekat lu FARA . Tanpa lu siapa lah gua .  #haha.okaytahpape . Sebenarnya dia yang buat kan blog gua . Baik tak ? baik tak ? semua ni gara-gara asyik kelupa-an terhadap password blog . Sebenarnya , dah dekat 2 kali buat blog dulu kalau campur yang ni dah masuk 3 kali lah . Tapi disebabkan password yang panjang berjela , konon hebat kuat ingatan . Siap letak no i/c , nama ibu dengan ayah lagi kau , tapi lupa esok nya . Memalukan bukan ? = =' . Masa tu gua ni memang manusia yang naif . Gua spend masa 3 hari semata-mata nak buat blog . Sayang nya hari
ke-4 lupa . Buat yang baru lupa lagi . Lepas tu dah putus asa . Hidup mesti diteruskan walaupun kecewa asyik lupa password . Tapi , tapi , semalam ter-online dekat facebook pulak dengan si FARA ni . #eh.ada ter2 kan . Cerita lah pasal blog . Sekali dia offer nak buatkan blog . Gua pun buat-buat lah malu-malu ayam kan . Tapi last-last terima juga .
Gua memang tak tahu malu . ^_^ . As what you see , ni  lah ape yang FARA buat . Bagi gua lah kan , lawa sangat ! berbaloi apa yang dia buat sampai pukul 4 pagi . Gua sedap-sedap tidur dia berpeluh-peluh buat blog gua . #okay.gua kejam. So , kesimpulan dari pembebel-an gua ni gua nak ucap terima kasih dekat lu FARA . Lu memang superwoman la bagi gua . Lu mampu buat blog tak sampai 24 jam beb . Gua tak mampu .
Again , thank you so much .
# gua bukan nama sebenar . harap maklum .

2 comments: